Gaziantep Milletvekili Bozgeyik'ten 3 Aralık Dünya Engelliler Günü Mesajı: "Daha Kapsayıcı ve Erişilebilir Bir Türkiye İçin Çalışıyoruz"
Engelli Bireyler İçin Fırsat Eşitliği Vurgusu

Engelli Bireyler İçin Fırsat Eşitliği Vurgusu
Gaziantep Milletvekili Bünyamin Bozgeyik, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Mesajında, toplumsal hayatta fırsat eşitliğinin önemine dikkat çeken Bozgeyik, engelli bireylerin her alanda daha güçlü ve görünür olması için çalışmaların sürdürüleceğini ifade etti.
Eğitimden İstihdama Kapsamlı Çalışmalar
Bozgeyik, yaptığı açıklamada, engelli vatandaşların hayatın içinde daha aktif rol alabilmesi için çabaların devam ettiğini belirtti. Engelli bireylerimizin eğitimden istihdama, sosyal hayattan kamu hizmetlerine kadar her alanda daha güçlü ve daha görünür olabilmesi için kararlılıkla çalıştıklarını kaydetti.
Azimle Hayata Tutunanlara Teşekkür
Milletvekili Bozgeyik, açıklamasının devamında azimle hayata tutunan tüm engelli vatandaşları, onları destekleyen aileleri ve katkı sunan herkesi teşekkürle andı. Daha kapsayıcı ve erişilebilir bir Türkiye hedefiyle birlikte çalışmaya devam edeceklerini vurguladı.
Bozgeyik'in mesajı, engelli bireylerin sorunlarına ve toplumsal entegrasyonuna dikkat çekerek, bu yöndeki politik taahhütlerin devamı niteliğinde oldu.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
