Vali Hayrettin Çiçek Kılbasan Köyü'nde Aşure Etkinliğine Katıldı
Vali Hayrettin Çiçek, Kılbasan Köyü'ndeki aşure programında vatandaşlarla buluşarak birlik ve beraberlik mesajları verdi ve köy projelerini inceledi.

Vali Hayrettin Çiçek, Hakkı Özermiş Parkı’nda düzenlenen aşure programına katılarak vatandaşların heyecanına ortak oldu. Muharrem Ayı'nın paylaşma ve dayanışma ruhunu ön plana çıkaran etkinlikte konuşan Vali Çiçek, bu müstesna dönemin toplumsal bağları güçlendirdiğini vurguladı.
Birlik ve Beraberlik Vurgusu
Program boyunca vatandaşlarla yakından ilgilenen ve sohbet eden Vali Çiçek, Muharrem Ayı’nın tüm İslam âlemine hayırlar getirmesini temenni ederek, birlik ve beraberliğin daim olması yönündeki dileklerini paylaştı.
Kılbasan Köyü'nde Saha İncelemesi
Aşure etkinliğinin ardından eşi Berna Çiçek ile birlikte Kılbasan Köyü Muhtarlığını ziyaret eden Vali Hayrettin Çiçek, Köy Muhtarı İsmail Ceylan ile bir araya geldi. Ziyaret kapsamında köyün genel durumu, mevcut ihtiyaçlar ve devam eden çalışmalar hakkında detaylı bilgi alan Vali Çiçek, yürütülen projeleri yerinde değerlendirdi.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
