Şırnaklı Para Masa Tenisçileri Türkiye Şampiyonası'nda Kürsüye Çıktı
Ankara'da düzenlenen Para Masa Tenisi 23 Yaş Altı Türkiye Şampiyonası'nda Şırnak temsilcileri, üç farklı kategoride madalya kazanarak büyük başarıya imza attı.

Ankara'da 22-24 Haziran 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilen Para Masa Tenisi 23 Yaş Altı Türkiye Şampiyonası, Şırnaklı sporcuların elde ettiği derecelerle damga vurdu. Şehrin genç yetenekleri, zorlu mücadelelerin ardından farklı kategorilerde kürsüye çıkarak madalyaları Şırnak'a taşıdı.
Kategorilerine Göre Madalya Dağılımı
Şampiyonanın en dikkat çeken performanslarından birini sergileyen Abdurrahman Önel, iki farklı kategoride derece elde etti. Önel, Tek Erkekler dalında Türkiye üçüncüsü olurken, Mix Çiftler kategorisinde Türkiye ikinciliğini kazanarak gümüş madalyanın sahibi oldu.
Turnuvada Şırnak'ın başarısını perçinleyen diğer isimler ise şu şekilde gerçekleşti:
- Aydın Yıldırım: Mix Çiftler kategorisinde Türkiye üçüncüsü oldu.
- Kerem Saner: Çift Erkekler kategorisinde Türkiye üçüncülüğünü elde etti.
Şırnak Gençlik ve Spor camiası tarafından yapılan değerlendirmede, sporcuların ve antrenörlerin disiplinli çalışmasının meyvelerini verdiğine vurgu yapılarak, bu başarının önümüzdeki dönemlerde daha da artması hedeflendi.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
