SGK'dan 10 Sözleşmeli Bilişim Personeli Alımı İçin İlan Açıldı
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü bünyesinde görevlendirilmek üzere 10 sözleşmeli bilişim personeli alımı yapacağını duyurdu.

Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), dijitalleşme süreçleri ve teknolojik altyapı çalışmaları kapsamında Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğünde istihdam edilmek üzere 10 sözleşmeli bilişim personeli alımı yapacağını açıkladı.
Bilişim Personeli Alımı Detayları
Kurum bünyesinde gerçekleştirilecek personel alımı, bilişim teknolojileri alanındaki uzmanlık gerektiren pozisyonları doldurmak amacıyla planlanıyor. Alım süreci kapsamında görev alacak personelin, kurumun teknolojik operasyonlarında ve bilgi sistemleri süreçlerinde görev alması bekleniyor.
SGK tarafından yapılacak bu alım, kurumun bilişim altyapısını güçlendirme ve hizmet kalitesini artırma hedeflerinin bir parçası olarak değerlendiriliyor. Başvuruların detayları ve başvuru şartları, ilgili resmi kanallar üzerinden duyurulacak.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
