Muğla Büyükşehir'den Marmaris'e 102 Milyon TL'lik Yol Hamlesi
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Marmaris'in Çamlı ve İçmeler bölgelerinde toplam 102 milyon TL yatırımla ulaşım altyapısını modernize ediyor.

Muğla Büyükşehir Belediyesi, Marmaris genelinde ulaşım konforunu artırmak ve yol güvenliğini sağlamak amacıyla kapsamlı bir altyapı seferberliği yürütüyor. Fen İşleri Dairesi Başkanlığı koordinasyonunda sürdürülen projelerle, özellikle turizm merkezleri ve kırsal bölgelerdeki yol ağları modernize ediliyor.
İçmeler ve Çamlı Mahallelerinde Dev Yatırım
Belediye tarafından yürütülen çalışmaların merkezinde iki kritik nokta yer alıyor. İçmeler Mahallesi'nde, Marmaris merkez ile bağlantıyı sağlayan ve Atatürk Caddesi olarak bilinen 3,5 kilometrelik güzergâhta 77 milyon TL değerinde bir yenileme çalışması gerçekleştiriliyor. İki platform ve dört şerit olarak planlanan bu projede sona yaklaşıldı.
Eş zamanlı olarak Çamlı Mahallesi'nde ise 25 milyon TL maliyetle 5,6 kilometrelik yolun yenilenmesi hedefleniyor. Zemin iyileştirmesi ve plent miks temel (PMT) seriminin ardından başlatılan sıcak asfalt uygulamalarıyla, güzergâhın 2,8 kilometrelik bölümü tamamlanmış durumda.
Kırsal ve Merkez Mahallelerde Ulaşım Ağı Genişliyor
Yatırımların sadece turistik bölgelerle sınırlı kalmadığını belirten Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, kırsal mahallelerdeki ulaşım sorunlarının çözümüne öncelik verdiklerini vurguladı. Bu kapsamda Adaköy, Bayır, Söğüt ve Orhaniye mahallelerinde tamamlanan yol yapım çalışmaları vatandaşların kullanımına açıldı.
Güvenli ve konforlu bir yol ağının genişletilmesi hedefiyle devam eden çalışmalar, şehrin hem yerel trafiğini rahatlatmayı hem de turizm sezonundaki yoğunluğa karşı altyapıyı hazır hale getirmeyi amaçlıyor.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
