MotoGP'de Bezzecchi'den Brno'daki Tokat Olayı Sonrası Özür: Kabul Edilemez
Brno'da pist görevlisine tokat atan Marco Bezzecchi, sosyal medya üzerinden özür diledi. Yarıştan men edilen pilot, davranışının hiçbir gerekçesi olmadığını kabul etti.

MotoGP dünyasında Brno'da yaşanan ve spor kamuoyunda büyük yankı uyandıran olay sonrası Marco Bezzecchi, pist görevlisine (marshall) yönelik gerçekleştirdiği fiziksel saldırı nedeniyle resmi özür diledi. Yarıştan men edilen ve steward paneli tarafından uzaklaştırılan Aprilia pilotu, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada hatasını kabul etti.
"Bu Davranışların Hiçbir Gerekçesi Yok"
Kendi sorumluluğunu üstlenen Bezzecchi, pist kenarında pilotların güvenliği için risk alan görevlilerin önemine dikkat çekerek şu ifadeleri kullandı: "Pist görevlisine karşı sergilediğim tutum nedeniyle tüm MotoGP topluluğundan özür dilerim. Güvenliğimizi sağlamak için yaptıkları fedakarlıkların farkındayım. Bu tür davranışlar asla yaşanmamalıdır ve hiçbir haklı gerekçesi yoktur." Bezzecchi, özür mesajında ayrıca Aprilia Racing ekibinden ve taraftarlarından da af diledi.
Yüz Yüze Görüşme ve Ağır Yaptırımlar
Sadece dijital ortamla yetinmeyen Bezzecchi'nin, sabah saatlerinde söz konusu görevliyle yüz yüze geldiği ve kendisine sarılarak özür dilediği öğrenildi. Olay, yarış sırasında motosikletini kaldırmaya çalışan görevlinin gaz koluna dokunması sonucu Bezzecchi'nin kontrolünü kaybederek görevliye tokat atmasıyla gerçekleşmişti.
Disiplin kurulu tarafından verilen ağır karar sonucunda yarıştan men edilen Bezzecchi, şampiyonluk yarışında kritik bir puan kaybı yaşarken; Jorge Martin, Fabio Di Giannantonio ve Marc Márquez gibi rakiplerinin bu durumdan avantaj sağlaması bekleniyor.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
