Kaptan Hakan Çalhanoğlu'ndan Dünya Kupası sonrası ilk açıklama: Sorumluluk bende
2026 Dünya Kupası'na veda eden A Milli Takım'ın kaptanı Hakan Çalhanoğlu, yaşanan hayal kırıklığına dair samimi bir özür mesajı yayınladı.

2026 FIFA Dünya Kupası'nda D Grubu'ndaki performansıyla turnuvaya veda eden A Milli Futbol Takımı'nın kaptanı Hakan Çalhanoğlu, Türkiye'ye dönüşün ardından sosyal medya üzerinden bir açıklama yaptı. Turnuvayı 1 galibiyet ve 2 mağlubiyetle tamamlayan milli takımın kaptanı, yaşanan başarısızlığın sorumluluğunu üstlendi.
"Sorumluluğu Herkesten Önce Ben Üstleniyorum"
Yaşadığı hayal kırıklığını ve üzüntüsünü dile getiren Çalhanoğlu, milletine unutulmaz bir gurur yaşatma isteğinin gerçekleşmediğini belirtti. Takım kaptanı, gelen tepkilere değinerek, "Aldığımız eleştirilerin bir kısmı ağırdı, bir kısmı ise sonuna kadar haklıydı. Bu sonucun sorumluluğunu, bu takımın kaptanı olarak herkesten önce ben üstleniyorum" ifadelerini kullandı.
Milletten Özür Diledi
Milyonlarca insanın umudunu sahaya yansıtamadıklarını belirten deneyimli orta saha, bu durumun kalpleri kırdığının farkında olduklarını vurguladı. Çalhanoğlu, milli formanın ağırlığını ve sorumluluğunu her an hissettiğini belirterek, tüm Türkiye'den yürekten özür diledi.
"Daha Güçlü Döneceğiz"
Futbolun sadece zaferlerden ibaret olmadığını hatırlatan kaptan, asıl sınavın düştüğü yerden ayağa kalkabilmek olduğunu söyledi. Yarım kalan hikayeyi tamamlamak ve armanın hakkını vermek için daha çok çalışacaklarını belirten Hakan Çalhanoğlu, mücadeleye devam edecekleri mesajını vererek açıklamasını sonlandırdı.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
