Hazal Kaya'dan Ali Atay'a Duygusal Destek: 13 Yıllık Hasret Bitti
Leyla The Band'in 13 yıl sonra sahneye dönmesiyle büyük heyecan yaşayan Hazal Kaya, eşi Ali Atay için kaleme aldığı anlamlı mesajla dikkat çekti.

Uzun yıllardır sahnelerden uzak kalan Leyla The Band, 13 yıllık bir aranın ardından yeniden dinleyicileriyle buluştu. Grubun sahneye dönüşüyle müzik dünyasında büyük yankı uyandıran geceye, damga vuran an ise oyuncu Hazal Kaya'nın eşi Ali Atay'a yönelik paylaştığı duygusal mesaj oldu.
'Rüyaydı Deseniz İnanırım'
Sosyal medya hesabı üzerinden geceye dair hislerini paylaşan Hazal Kaya, geçen 13 yılın getirdiği zorluklara, yaşanan hayal kırıklıklarına ve dost kazıklarına değinirken, eşi Ali Atay'ın iyimserliğini ve sevgi dolu karakterini vurguladı. Kaya, paylaşımında şu ifadelere yer verdi:
“Nasıl anlatayım bilmiyorum… Onların sahneye çıkmadığı 13 yılda olan biten her şeyi anlatabilirim. Neler oldu, nasıl tökezledik, ne dost kazıkları yendi, ne kavgalar edildi, ne hayal kırıklıkları yaşandı… Ali güzeli unutmaz, kötünün üstünde durmaz. Hak ettiğinden fazlasını verir herkese, karşılık beklemez.”
Sahnede Aile Boyu Mutluluk
Kızlarının kucağında, eşi ve oğlunun sahnede olduğu anları "rüya gibi" olarak tanımlayan Hazal Kaya, gecenin sadece bir konser değil, aynı zamanda yabancı insanların bile birbirine dostça sarıldığı bir kavuşma anı olduğunu belirtti. Kaya, mesajını "Nicelerine sevgilim. Benim sana teşekkürlerim bitmez" sözleriyle noktaladı.
Leyla The Band'in yıllar sonra gerçekleşen bu geri dönüşü, hem grubun eski hayranları hem de müzikseverler tarafından büyük bir beğeniyle karşılandı.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
