Gaziantep Valiliği 'Köfte Partisi' İddiaları Hakkında Açıklama Yaptı
Gaziantep İl Sağlık Müdürlüğü'nde düzenlendiği öne sürülen 'köfte partisi' görüntüleri sonrası Gaziantep Valiliği, paylaşılan kayıtların eski olduğunu duyurdu.

Gaziantep İl Sağlık Müdürlüğü bünyesinde gerçekleştirildiği iddia edilen ve sosyal medya platformlarında geniş yankı uyandıran köfte partisi görüntüleri üzerine Gaziantep Valiliği'nden resmi bir açıklama geldi. Kamuoyunda tartışmalara neden olan paylaşımların gerçeği yansıtmadığı vurgulandı.
Görüntülerin Tarihi Hakkında Bilgilendirme
Valilik tarafından yapılan açıklamada, sosyal ağlarda servis edilen görüntülerin güncel olmadığı ve geçmiş bir tarihe ait olduğu belirtildi. Kurum içerisindeki çalışma düzenini ve kamu hizmetini etkileyecek bir durumun söz konusu olmadığı, paylaşılan kayıtların bağlamından koparılarak yeniden gündeme getirildiği ifade edildi.
Konuyla ilgili olarak kamuoyunun yanıltılmaması adına resmi kanalların takip edilmesi gerektiği hatırlatıldı.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
