Elazığ'da YKS AYT Oturumu Heyecanı: Adaylar Sınav Salonlarında
YKS'nin ikinci oturumu olan Alan Yeterlilik Testi (AYT) için Elazığ'da binlerce aday sınav merkezlerine geldi. Kapıların kapanış saati ve süreç netleşti.

Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) maratonu, Elazığ'da ikinci oturum olan Alan Yeterlilik Testi (AYT) ile devam ediyor. İlk oturumu dün tamamlayan adaylar, bugün belirlenen sınav merkezlerinde yeniden bir araya geldi.
Sınav Kapıları Saat 10.00'da Kapandı
Sabahın erken saatlerinden itibaren okulların önünde yoğunluk gözlemlenen adaylar, güvenlik kontrollerinden geçerek sınav salonlarına yerleşti. ÖSYM tarafından belirlenen kurallar çerçevesinde, saat 10.00 itibarıyla sınav kapıları kapatılarak adayların girişleri sonlandırıldı.
Sınav süresince öğrenciler yoğun bir konsantrasyonla sorularla mücadele ederken, okul bahçelerinde bekleyen ailelerin heyecanlı ve endişeli bekleyişi dikkat çekti. Şehir genelindeki sınav merkezlerinde herhangi bir olumsuzluğun yaşanmadığı bildirildi.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
