Çankırı Hoca Ahmet Yesevi Camii'nde Mevlid ve Aşure Programı Gerçekleşti
Çankırı'da Hoca Ahmet Yesevi Camii'nde düzenlenen programla Mevlid-i Şerif okundu ve vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.
· 1 dk29 okunma

Çankırı'da manevi atmosferin hakim olduğu Hoca Ahmet Yesevi Camii, anlamlı bir buluşmaya ev sahipliği yaptı. Camide düzenlenen program kapsamında Mevlid-i Şerif okunarak dualar edildi.
Vatandaşlar Aşure İkramında Buluştu
Mevlid programının ardından, gelenekselleşen aşure ikramı gerçekleştirildi. Program boyunca camiye gelen çok sayıda vatandaş, 함께 dualara eşlik ederek paylaşılan aşurelerle birliktelik mesajı verdi.
HM
Haber Merkezi
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
