Başyayla Kaymakamı Açar'dan Veda Mesajı: 'Asıl Makam Milletin Gönlüdür'
Görev süresi sona eren Başyayla Kaymakamı Açar, ilçeye veda mesajı yayımlayarak hizmet sürecindeki deneyimlerini ve vatandaşlara teşekkürlerini paylaştı.

Başyayla Kaymakamı Açar, ilçedeki görev süresinin tamamlanması nedeniyle bir veda mesajı yayımladı. Görev süresi boyunca Başyayla'da hizmet etmekten onur duyduğunu belirten Açar, ilçede karşılaştığı samimiyet ve misafirperverliğin kendisi için unutulmaz olduğunu ifade etti.
Torosların Doğallığı ve İnsan İlişkileri
Mesajında Başyayla'nın doğal güzelliklerine ve bölgenin simgesi olan kiraz üretimine dikkat çeken Kaymakam Açar, Torosların temiz havasında yetişen kirazın bereketi ile bölge insanının yüreğindeki sıcaklığın benzerlik taşıdığını vurguladı. İlçele her köşesinde, sofrasında ve tebessümünde bu samimiyeti hissettiğini dile getirdi.
Devlet Ciddiyeti ve Kamu Yararı Vurgusu
Görevini devlet ciddiyeti ve kamu yararı anlayışıyla yürütmenin huzurunu yaşadığını belirten Açar, bu süreçte destek veren kamu kurum ve kuruluşlarının yöneticilerine ve mesai arkadaşlarına teşekkürlerini sundu. Vatandaşların güven ve dualarının kendisi için en büyük motivasyon kaynağı olduğunu belirten Kaymakam Açar, "Bizler için asıl makam, aziz milletimizin gönlünde yer edinebilmektir" sözleriyle veda mesajını tamamladı.
Başyayla halkına sağlık ve esenlik dileklerinde bulunan Açar, ilçenin birlik ve beraberlik içerisinde daha ileriye gitmesini temenni ederek sevgi ve saygılarını sundu.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
