Bursa Orhangazi'de Sokak Hayvanları İçin Modern Barınma ve Rehabilitasyon Merkezi Hizmete Açıldı
Orhangazi'de Sokak Dostlarına Modern Bir Yuva

Orhangazi'de Sokak Dostlarına Modern Bir Yuva
Bursa'nın Orhangazi ilçesinde, sokak hayvanları için yapılan modern bir barınma ve rehabilitasyon merkezi düzenlenen törenle hizmete girdi. Açılış törenine ilçe protokolü, siyasi parti temsilcileri, sivil toplum kuruluşları ve çok sayıda gönüllü katıldı.
Protokolden Anlamlı Açılış
Törene, Orhangazi Kaymakamı Zafer Karamehmetoğlu, Bursa Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Mustafa Orkun Gazioğlu, Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın ve Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren katıldı. Ayrıca, AK Parti ve MHP ilçe yöneticilerinin yanı sıra, Cargill Gıda Türkiye CEO'su Murat Tarakçıoğlu ve TİDER (Temel İhtiyaç Derneği) Başkanı Hande Tibuk da merkezin açılışında hazır bulundu.
Rehabilitasyon ve Barınma Hizmeti Verecek
Yeni açılan Orhangazi Sokak Hayvanları Barınma ve Rehabilitasyon Merkezi, bölgedeki sokak hayvanlarının bakım, tedavi ve rehabilitasyon ihtiyaçlarını karşılayacak. Merkez, hayvanların sağlık kontrollerinden, aşılanmasına ve ihtiyaç duydukları tıbbi müdahalelere kadar kapsamlı bir hizmet sunmayı hedefliyor.
STK ve Gönüllü Desteği
Açılışta konuşan TİDER Başkanı Hande Tibuk, merkezin hayata geçirilmesinde sivil toplum kuruluşları ve gönüllülerin desteğinin önemine vurgu yaptı. Merkezin, hayvanseverlerin de katkılarıyla daha etkin bir şekilde hizmet vereceği belirtildi.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
