Ümraniye Belediye Başkanı İsmet Yıldırım, Asiye Ağaoğlu Anadolu Lisesi'nde Öğrencilerle Buluştu
Başkan Yıldırım'dan Lise Ziyareti

Başkan Yıldırım'dan Lise Ziyareti
Ümraniye Belediye Başkanı İsmet Yıldırım, haftanın ilk gününü Asiye Ağaoğlu Anadolu Lisesi'ndeki öğrencilerle geçirdi. 1 Aralık 2025 Pazartesi günü gerçekleşen ziyarette, Başkan Yıldırım, eğitim camiası ile bir araya gelerek gençlerle sohbet etti.
Samimi Karşılama ve Anlamlı Sohbetler
Belediye Başkanı İsmet Yıldırım, ziyaret sırasında kendilerini içtenlikle karşılayan ve günlerine değer katan gençlere teşekkürlerini iletti. Öğrencilerle verimli ve keyifli bir iletişim kuran Yıldırım, onlara başarılarla dolu bir hafta temennisinde bulundu.
Eğitime Destek ve Gençlerle Diyalog
Ziyaret, yerel yönetimlerin eğitim kurumlarıyla olan iş birliğinin ve gençlerle doğrudan diyaloğun önemini vurguladı. Bu tür buluşmalar, öğrencilerin yerel yöneticileri daha yakından tanıma fırsatı bulması açısından büyük önem taşıyor.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
