HaberGo
Yerel Haberler

Beşiktaş Kaymakamı ve Millî Eğitim Müdürü, Yeni Binasına Taşınan Liseyi Ziyaret Etti

Beşiktaş Kaymakamı Oğuzhan Bingöl ve İlçe Millî Eğitim Müdürü Sedat Işık, yapımı tamamlanarak yeni binasına taşınan Arnavutköy Korkmaz Yiğit Anadolu Lisesi'ni ziyaret etti.

HMHaber Merkezi
13 okunma
Beşiktaş Kaymakamı ve Millî Eğitim Müdürü, Yeni Binasına Taşınan Liseyi Ziyaret Etti
Beşiktaş Kaymakamı ve Millî Eğitim Müdürü, Yeni Binasına Taşınan Liseyi Ziyaret Etti

Beşiktaş Kaymakamı ve Millî Eğitim Müdürü, Yeni Binasına Taşınan Liseyi Ziyaret Etti

Beşiktaş Kaymakamı Oğuzhan Bingöl ve İlçe Millî Eğitim Müdürü Sedat Işık, Arnavutköy Korkmaz Yiğit Anadolu Lisesi'nin yeni binasında incelemelerde bulundu.

Yapımı tamamlanarak yeni binasına taşınan okul, eğitim-öğretime hazır hale getirildi. Kaymakam Bingöl ve İlçe Millî Eğitim Müdürü Işık, okulun fiziki koşullarını yerinde gördü.

HM
Haber Merkezi

HaberGo Editor ve Muhabır ekibi