HaberGo
Politika

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Tıp Bayramı Mesajı: "Sağlık Ordumuzun Her Bir Mensubuna Teşekkür"

Erdoğan, Sağlık Çalışanlarını Tebrik Etti

HMHaber Merkezi
25 okunma
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Tıp Bayramı Mesajı: "Sağlık Ordumuzun Her Bir Mensubuna Teşekkür"
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Tıp Bayramı Mesajı: "Sağlık Ordumuzun Her Bir Mensubuna Teşekkür"

Erdoğan, Sağlık Çalışanlarını Tebrik Etti


Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla yayınladığı mesajla Türkiye'nin dört bir yanındaki sağlık çalışanlarını kutladı.


Kapsamlı Bir Tebrik


Mesajında 81 ildeki tüm sağlık profesyonellerine seslenen Cumhurbaşkanı Erdoğan, "hekimlerimizin, hemşirelerimizin, hasta bakıcılarımızın, sağlık ordumuzun her bir mensubunun" bayramını tebrik etti.


Yürekten Teşekkür


Cumhurbaşkanı, sağlık çalışanlarının fedakarlıklarına vurgu yaparak, "emekleri, hizmetleri ve gayretleri için yürekten teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı.


Bu mesaj, ülke genelindeki sağlık çalışanlarına moral ve takdir mesajı iletmek amacıyla paylaşıldı.

HM
Haber Merkezi

HaberGo Editor ve Muhabır ekibi