Bayrampaşa'da 2025 Yılı Hazırlıkları Başladı: Personel Başarı Belgeleriyle Onurlandırıldı
Bayrampaşa Kaymakamlığı'nda Yeni Yıl Değerlendirmesi

Bayrampaşa Kaymakamlığı'nda Yeni Yıl Değerlendirmesi
Bayrampaşa Kaymakamlığı, 2025 yılı hazırlıkları kapsamında Yazı İşleri Müdürlüğü personeli ile bir değerlendirme toplantısı gerçekleştirdi. Toplantıda ayrıca, başarılı çalışmaları nedeniyle personele teşekkür belgeleri takdim edildi.
Kaymakam Çiftçi Liderliğinde Toplantı
Toplantıyı yöneten Kaymakam Abdullah Çiftçi, birimler arası koordinasyonun ve yeni yıl hedeflerinin masaya yatırıldığı bir ortam sağladı. Gelecek yıla dair stratejilerin konuşulduğu toplantı, verimli bir diyalog ortamında geçti.
Başarı Belgeleri ile Moral Motivasyon
Değerlendirme toplantısının ardından, gayretli, uyumlu ve verimli çalışmaları öne çıkan personele, Kaymakam Abdullah Çiftçi tarafından başarı ve teşekkür belgeleri verildi. Bu ödüllendirme, çalışanların motivasyonunu artırmayı amaçlıyor.
Yapılan bu çalışmalarla, Bayrampaşa Kaymakamlığı'nın 2025 yılına daha güçlü ve organize bir şekilde girmesi hedefleniyor.
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
