HaberGo
Yerel Haberler

Bayrampaşa'da 2025 Yılı Hazırlıkları Başladı: Personel Başarı Belgeleriyle Onurlandırıldı

Bayrampaşa Kaymakamlığı'nda Yeni Yıl Değerlendirmesi

HMHaber Merkezi
9 okunma
Bayrampaşa'da 2025 Yılı Hazırlıkları Başladı: Personel Başarı Belgeleriyle Onurlandırıldı
Bayrampaşa'da 2025 Yılı Hazırlıkları Başladı: Personel Başarı Belgeleriyle Onurlandırıldı

Bayrampaşa Kaymakamlığı'nda Yeni Yıl Değerlendirmesi


Bayrampaşa Kaymakamlığı, 2025 yılı hazırlıkları kapsamında Yazı İşleri Müdürlüğü personeli ile bir değerlendirme toplantısı gerçekleştirdi. Toplantıda ayrıca, başarılı çalışmaları nedeniyle personele teşekkür belgeleri takdim edildi.


Kaymakam Çiftçi Liderliğinde Toplantı


Toplantıyı yöneten Kaymakam Abdullah Çiftçi, birimler arası koordinasyonun ve yeni yıl hedeflerinin masaya yatırıldığı bir ortam sağladı. Gelecek yıla dair stratejilerin konuşulduğu toplantı, verimli bir diyalog ortamında geçti.


Başarı Belgeleri ile Moral Motivasyon


Değerlendirme toplantısının ardından, gayretli, uyumlu ve verimli çalışmaları öne çıkan personele, Kaymakam Abdullah Çiftçi tarafından başarı ve teşekkür belgeleri verildi. Bu ödüllendirme, çalışanların motivasyonunu artırmayı amaçlıyor.


Yapılan bu çalışmalarla, Bayrampaşa Kaymakamlığı'nın 2025 yılına daha güçlü ve organize bir şekilde girmesi hedefleniyor.

HM
Haber Merkezi

HaberGo Editor ve Muhabır ekibi