Kayseri'de Atatürk'ün Kayseri'ye Gelişinin 106. Yılı Törenle Anıldı
Anma Töreni Cumhuriyet Meydanı'nda Gerçekleşti
11 okunma

Anma Töreni Cumhuriyet Meydanı'nda Gerçekleşti
Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Heyet
- i Temsiliye Reisi olarak Kayseri'ye gelişinin 106. yıl dönümü, düzenlenen anlamlı bir törenle kutlandı. Tören, şehrin kalbi Cumhuriyet Meydanı'ndaki Atatürk Anıtı önünde gerçekleştirildi.
Protokol ve Vatandaşlar Katılım Gösterdi
Çelenk sunma törenine, Kayseri protokol üyeleri, Abdullah Gül Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Cengiz Yılmaz ve çok sayıda vatandaş katılarak, bu önemli güne olan saygı ve bağlılıklarını gösterdi.
Tarihi Anma ve Milli Birlik Mesajı
Etkinlik, Türkiye Cumhuriyeti'nin kuruluş sürecindeki önemli duraklardan biri olan bu tarihi olayı anmak ve milli birlik ve beraberlik ruhunu pekiştirmek amacıyla düzenlendi.
HM
Haber Merkezi
HaberGo Editor ve Muhabır ekibi
