
İçişleri Bakanı'ndan Meclis yolunda dikkat çeken yürüyüş: Vatandaşlarla buluştu
İçişleri Bakanı'nın Meclis'e yürüyerek gitmesi ve kırmızı ışıkta beklerken vatandaşlarla sohbet etmesi sosyal medyanın gündemine oturdu.

İçişleri Bakanı'nın Meclis'e yürüyerek gitmesi ve kırmızı ışıkta beklerken vatandaşlarla sohbet etmesi sosyal medyanın gündemine oturdu.

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Nevşehir programı kapsamında AK Parti İl Başkanlığı'nı ziyaret ederek şehrin gündemini ve gelecek hedeflerini değerlendirdi.