
Haftada 2 Porsiyon Avokado Kalp Hastalığı Riskini Azaltıyor mu?
Harvard Üniversitesi'nin 30 yıllık araştırması, avokado tüketiminin kalp ve damar sağlığı üzerindeki etkilerini ortaya koydu. İşte riskleri düşüren kritik oranlar.

Harvard Üniversitesi'nin 30 yıllık araştırması, avokado tüketiminin kalp ve damar sağlığı üzerindeki etkilerini ortaya koydu. İşte riskleri düşüren kritik oranlar.