Yerel Haberler

Yüreğir'de Eğitim Camiasından Örnek Dayanışma: Kan Bağışı Kampanyası

Haber Merkezi · 24 Aralık 2025

Yüreğir'de Anlamlı Kan Bağışı Etkinliği


Yüreğir İlçe Milli Eğitim Müdürü İzzettin Aydın, Doğankent İlkokulu ve Ortaokulu'nun düzenlediği kan bağışı kampanyasına katılarak örnek bir dayanışma sergiledi. Toplumsal farkındalık amacı taşıyan etkinlik, eğitim camiasının sosyal sorumluluk bilincini bir kez daha gözler önüne serdi.


Müdür Aydın'dan Destek ve İstişare


Kan bağışı kampanyasının ardından İlçe Millî Eğitim Müdürü İzzettin Aydın, okulda görev yapan öğretmenlerle bir araya geldi. Bu görüşmede, eğitim

Emeği Geçenlere Teşekkür


Yüreğir İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, düzenlenen bu kıymetli organizasyonda emeği geçen tüm okul yöneticilerine, öğretmenlere ve gönüllülere teşekkürlerini iletti. Etkinlik, kurum içi iş birliğinin ve topluma hizmet anlayışının başarılı bir örneği olarak kayıtlara geçti.

Haberin tamamını sitede görüntüle →