Yerel Haberler

Şişli İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Personeline İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi

Haber Merkezi · 5 Aralık 2025

Eğitimcilerin Mesleki Gelişimine Katkı


Şişli İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, personelinin mesleki yeterliliklerini artırmak ve çalışma ortamını daha güvenli hale getirmek amacıyla önemli bir eğitim programını tamamladı. Borsa İstanbul Halk Eğitimi Merkezi'nde görev yapan usta öğreticiler ve ücretli öğretmenler, Temel İş Sağlığı ve Güvenliği eğitimine katıldı.


Eğitimin Amacı ve Kapsamı


Düzenlenen eğitim programının temel amacı, eğitimcilerin iş yerlerinde karşılaşabilecekleri risklere karşı bilinçlenmelerini sağlamak ve olası kazaların önüne geçmekti. Eğitimde, iş güvenliği yönetmeliğine uygun olarak aşağıdaki başlıklar ele alındı:



Katılımcılara Teşekkür


Eğitimin başarıyla tamamlanmasının ardından Şişli İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, programa katılan tüm usta öğretici ve öğretmenlere gösterdikleri ilgi ve katılımlarından dolayı teşekkürlerini iletti. Bu eğitimle, hem bireysel hem de kurumsal farkındalığın artırılması hedefleniyor.

Haberin tamamını sitede görüntüle →