Yerel Haberler

Sağlık Bilimleri Üniversitesi'nde Kıtalararası Senato Toplantısı Düzenlendi

Haber Merkezi · 17 Aralık 2025

YÖK Başkanı Özvar, Sağlık Bilimleri Üniversitesi'nin Senato Toplantısı'na Katıldı


Yükseköğretim Kurulu (YÖK) Başkanı Prof. Dr. Erol Özvar, Sağlık Bilimleri Üniversitesi'nin (SBÜ) Gülhane Yerleşkesi'nde düzenlenen Senato Toplantısı'na katılarak üniversiteyi onurlandırdı. Toplantı, farklı kıtalardan akademik birimler ve paydaşları bir araya getirdi.


Geniş Katılımlı ve Küresel Bir Buluşma


Rektör Prof. Dr. Kemalettin Aydın başkanlığında gerçekleşen toplantıya, Gülhane Yerleşkesi'nin yanı sıra, Asya, Avrupa, Orta Doğu ve Afrika'da faaliyet gösteren iş birliği protokolü bulunan üniversitelerin rektörleri ile yurt içi ve yurt dışındaki akademik birimlerin dekanları, yüksekokul müdürleri ve senato üyeleri çevrim içi olarak katılım sağladı.


Stratejik Konular Masaya Yatırıldı


Toplantıda, Sağlık Bilimleri Üniversitesi'nin eğitim


Vizyoner Yaklaşım ve Küresel İş Birliği


YÖK Başkanı Prof. Dr. Erol Özvar'ın, yükseköğretimde nitelik odaklı büyüme, uluslararası rekabet gücü ve küresel iş birliğini önceleyen vizyoner yaklaşımının, SBÜ'nün sağlık temelli ve kıtalararası eğitim modeline önemli bir katkı sağladığı vurgulandı. Bu destek, Türkiye'nin yükseköğretimdeki küresel iddiasını güçlendiriyor.


Üniversite yönetimi, bu sürece katkı sunan tüm akademik ve idari personele teşekkür ederken, YÖK Başkanı Özvar'a da stratejik dönüşüm ve kalite odaklı gelişim politikaları için şükranlarını iletti.

Haberin tamamını sitede görüntüle →