Yerel Haberler

Orhangazi Belediyesi Personeline İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi Verdi

Haber Merkezi · 17 Aralık 2025

Güvenli Çalışma Ortamı İçin Bilinçlendirme


Orhangazi Belediyesi, personelinin mesleki gelişimine ve güvenliğine yönelik eğitimlerine devam ediyor. Bu kapsamda, belediye personeline yönelik kapsamlı bir İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi düzenlendi.


Eğitim Ne Zaman ve Nerede Yapıldı?


Söz konusu eğitim, belediye binası içerisinde yer alan toplantı salonunda gerçekleştirildi. Çalışanların iş güvenliği konusundaki farkındalığını artırmayı hedefleyen eğitim, güvenli çalışma ortamlarının oluşturulmasına katkı sağlamak amacıyla düzenlendi.


Eğitimin Amacı ve Hedefleri


Eğitimin temel amacı, personeli olası iş kazaları ve meslek hastalıklarına karşı bilinçlendirmek ve daha güvenli bir çalışma ortamı sağlamaktır. Bu sayede, "birlikte daha güçlü yarınlar inşa etmek" hedefleniyor. Eğitimde ele alınan başlıca konular şunlardır:



Orhangazi Belediyesi, kurum içi eğitim faaliyetlerini düzenli olarak sürdürerek personelini sürekli gelişim konusunda desteklemeyi amaçlıyor.

Haberin tamamını sitede görüntüle →