Yerel Haberler

Nişantaşı Rüştü Uzel Kız Meslek Lisesi'nde İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi Tamamlandı

Haber Merkezi · 4 Aralık 2025

Öğretmenlere Yönelik Kritik Eğitim


Şişli İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından, Nişantaşı Rüştü Uzel Kız Meslekî ve Teknik Anadolu Lisesi'nde görev yapan usta öğretici ve ücretli öğretmenlere 12 saatlik iş sağlığı ve güvenliği eğitimi verildi. Tehlike sınıfına uygun olarak düzenlenen eğitim programı başarıyla tamamlandı.


Eğitimin Kapsamı ve Önemi


Eğitim, öğretmenlerin çalışma ortamında karşılaşabilecekleri risklere karşı bilinçlenmelerini ve güvenli bir eğitim


Katılımcılara Teşekkür


Şişli İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü, eğitime gösterilen ilgi ve katılımdan dolayı tüm usta öğretici ve öğretmenlere teşekkürlerini iletti. Bu eğitimle, okulda daha güvenli bir çalışma kültürünün oluşturulmasına katkı sağlandı.

Haberin tamamını sitede görüntüle →