Yerel Haberler
Kütahya'da Okul Şöleninde Zehirlenme Paniği: 98 Kişi Hastaneye Kaldırıldı
Kütahya'nın Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik Ortaokulu'nda düzenlenen gençlik şöleni, toplu zehirlenme şüphesiyle hastanede noktalandı. Etkinlik kapsamında öğrencilere ve velilere ikram edilen tavuk, pilav ve ayran servisinin ardından çok sayıda kişide mide bulantısı ve kusma şikayetleri baş gösterdi.
98 Kişi Tedavi Altına Alındı
Rahatsızlık yaşayanlar, kendi imkanlarıyla veya çağrılan ambulanslar aracılığıyla Kütahya Şehir Hastanesi’ne sevk edildi. Sağlık kuruluşuna başvuranların 84'ünün öğrenci, 14'ünün ise veli olduğu belirlendi.
Hastaneden alınan bilgilere göre, tedavi altına alınan toplam 98 kişinin genel sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi. Yetkililer, gıda zehirlenmesi şüphesi üzerine olayla ilgili geniş çaplı bir soruşturma başlattı.