Yerel Haberler

Konya Meram'da Kentsel Dönüşüm Projesi 'Suriçi Çarşısı' Hizmete Açıldı

Haber Merkezi · 9 Aralık 2025

Meram'ın Çehresi Değişiyor


Konya'nın Meram ilçesinde önemli bir kentsel dönüşüm projesi tamamlandı. Şükran Mahallesi Kentsel Dönüşüm Alanı içinde yer alan Suriçi Çarşısı'nın 1. Etap açılışı gerçekleştirilerek hizmete sunuldu.


Açılış Törenine Bakan Katılımı


Projenin açılış töreni, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum'un katılımıyla yapıldı. Meram Belediyesi tarafından hayata geçirilen projenin ilçeye ve kente hayırlı olması temennisinde bulunuldu.


Şehircilikte Yeni Bir Soluk


Suriçi Çarşısı'nın hizmete girmesiyle, bölgede;



Projenin, Konya'nın şehircilik anlayışına yaptığı katkılar dikkat çekiyor.

Haberin tamamını sitede görüntüle →