Yerel Haberler

Kartepe Belediye Başkanı Kocaman, Kocaelispor - Antalyaspor Maçında Tribünde

Haber Merkezi · 20 Aralık 2025

Belediye Başkanı Kocaman'dan Derbi Mesajı


Kocaeli’nin Kartepe Belediye Başkanı M. Mustafa Kocaman, Kocaelispor'un Antalyaspor ile oynadığı karşılaşmada tribündeki yerini aldı. Başkan Kocaman, maç öncesi yaptığı açıklamada kardeşliğe yakışır bir mücadele olmasını temenni ettiğini belirtti.


Hoş Geldiniz Mesajı ve Maç Atmosferi


Kartepe Belediye Başkanı, konuk takım Antalyaspor'a da "Şehrinize hoş geldiniz" diyerek misafirperver bir mesaj verdi. Karşılaşma, iki takım taraftarları arasında dostane bir atmosferde geçti.

Haberin tamamını sitede görüntüle →