Göztepe Teknik Direktörü Stoilov: "Trabzonspor Maçında Fırsatları Değerlendiremedik"
Stoilov'dan Trabzonspor Maçı Değerlendirmesi
Göztepe Teknik Direktörü Stanimir Stoilov, Süper Lig'de kaybedilen Trabzonspor maçının ardından yaptığı açıklamada, takımının net gol fırsatlarını değerlendiremediğini ifade etti. Stoilov, özellikle ikinci yarıdaki hataların pahalıya mal olduğunu vurguladı.
İlk Yarıda Taktik Disiplin
Stanimir Stoilov, karşılaşmanın ilk yarısını değerlendirirken, takımının planlı ve taktiksel bir oyun sergilediğini belirtti. İlk 45 dakikada rakip Trabzonspor'a gol fırsatı tanımadıklarını söyleyen Stoilov, "Son dakikalarda kaleciden dönen bir top ve Bokele'nin kaçırdığı bir gol var. Burada golü bulabilirdik" dedi.
İkinci Yarıdaki Hatalar ve Kaçırılan Fırsatlar
Maçın dönüm noktasının ikinci yarı olduğunu kaydeden Stoilov, "Maçtan önce belirttiğim gibi, yapılan hatalarda rakibimiz hemen cezalandırabiliyor ve gerçekten de böyle oldu" ifadelerini kullandı. Trabzonspor'un 2
- 0'lık gollerinin ardından çok sayıda fırsat yakaladıklarını söyleyen tecrübeli hoca, şu değerlendirmeyi yaptı:
- 6 net pozisyondan yararlanamadık. Son vuruşlardaki sıkıntımız devam ediyor. Trabzonspor gibi bir takıma karşı hata yapmamanız gerekiyor. Bulduğunuz fırsatları mutlaka değerlendirmelisiniz fakat bunu başaramadık."
"Çok güzel bir gol bulduk ancak bunun dışında 5
Taraftar Desteği ve Mücadele
Teknik direktör, ikinci yarıda taraftarların oluşturduğu muhteşem atmosfere dikkat çekerek, takımın bu destekle sonuna kadar mücadele ettiğini dile getirdi. Ancak, sahaya yansıyan çabanın istedikleri sonucu getirmediğini ve maçı kaybettiklerini sözlerine ekledi.