Magazin

Gelinim Mutfakta 19 Haziran'da Kim Elendi? Haftanın Kazananı Belli Oldu

Haber Merkezi · 19 Haziran 2026

Kanal D ekranlarının fenomen yarışması Gelinim Mutfakta'da 19 Haziran tarihli final bölümüyle hafta tamamlandı. Kayınvalidelerin değerlendirmeleri ve gelinlerin performansları sonucunda, haftanın en yüksek puanını toplayan isim Tuğba oldu. Büyük bir heyecana sahne olan finalde Tuğba, 15 bileziğin sahibi olarak haftanın şampiyonu ilan edildi.

Altınlar ve Ödüller Dağıtıldı

Günün puanlamasında rakiplerine üstünlük sağlayan Tuğba, önceki günden devreden altınlarla birlikte toplamda 2 yarım altın kazanarak başarısını taçlandırdı. Kayınvalideler cephesinde ise puan tablosunun zirvesine yerleşen Nurten, Ajda bileziğini kazanarak haftanın en başarılı kayınvalidesi oldu.

Yarışmaya Veda Eden İsim Belli Oldu

Hafta boyunca süren rekabetin ardından, puan tablosunun en altında yer alan ve toplamda en düşük puanı toplayan Gülden, Gelinim Mutfakta yarışmasına veda etti. Gülden'in elenmesiyle birlikte stüdyodaki atmosfer değişirken, yeni haftanın yarışmacı kadrosu için geri sayım başladı.

Haberin tamamını sitede görüntüle →