Yerel Haberler

Gaziantep Milletvekili Özkeçeci, Yeni Atanan MEB Genel Müdürü Erdal Kılınç'ı Ziyaret Etti

Haber Merkezi · 16 Aralık 2025

Yeni Görevde Başarı Temennileri


Gaziantep Milletvekili Mehmet Eyüp Özkeçeci, AK Partili milletvekilleriyle birlikte, Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü'ne atanan Dr. Erdal Kılınç'ı makamında ziyaret etti. Ziyarette, yeni genel müdüre görevinde başarılar dilendi.


Nazik Misafirperverlik için Teşekkür


Vekil Özkeçeci, gerçekleştirilen ziyaretin ardından yaptığı açıklamada, Sayın Genel Müdür Erdal Kılınç'a gösterdiği nazik misafirperverlik için şükranlarını iletti. Özkeçeci, Kılınç'ın yeni görevinde ülke eğitimine hayırlı olmasını diledi.


Ziyaretin Detayları


Ziyaret, Ankara'da MEB Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü'nde gerçekleşti. Bu ziyaret, yeni atamanın ardından hayırlı olsun temennisiyle yapıldı.

Haberin tamamını sitede görüntüle →