Düzce'de dev trafik operasyonu: 154 araç trafikten men edildi
Düzce'de trafik güvenliğini artırmak amacıyla polis ve jandarma ekipleri tarafından gerçekleştirilen kapsamlı denetimlerde, kuralları ihlal eden sürücülere yönelik sert önlemler alındı. 15-21 Haziran 2026 tarihleri arasında yürütülen çalışmalarda toplamda 17 binin üzerinde araç kontrol edildi.
Denetimlerin Detayları ve Rakamlar
Ekiplerin gerçekleştirdiği kontrollerde 13 bin 190 otomobil, 3 bin 44 motosiklet ve 127 okul servisi tek tek incelendi. Yapılan incelemeler sonucunda mevzuata aykırı olduğu tespit edilen 154 araç trafikten men edilerek ilgili otoparklara çekildi.
Hangi İhlallere Ceza Kesildi?
Denetimler sırasında özellikle ehliyetsiz araç kullanımı, emniyet kemeri takmama, araçların teknik donanımlarında yapılan standart dışı değişiklikler ve kırmızı ışık ihlalleri üzerinde duruldu. Ayrıca yaya geçitlerinde öncelik vermeyen ve seyir halindeyken cep telefonu kullanan sürücüler de ekiplerin takibine takıldı.
Kural ihlali yapan toplam bin 209 araç sürücüsüne idari para cezası uygulandığı bildirildi. Güvenlik güçleri, trafik kazalarını önlemek adına denetimlerin şehrin genelinde artırılarak devam edeceğini vurguladı.