Yerel Haberler
Çanakkale'de Özel Güvenlik Haftası: Vali Toraman'dan Görevlilere Teşekkür
Çanakkale'de Özel Güvenlik Haftası etkinlikleri kapsamında, şehrin huzur ve güvenliğine katkı sağlayan özel güvenlik görevlileri için anlamlı ziyaretler gerçekleştirildi. Program çerçevesinde güvenlik personeli, Vali Doç. Dr. Ömer Toraman ve İl Emniyet Müdürü Ergün Dağıstanlı'yı makamlarında ziyaret etti.
Güvenlik Personeline Teşekkür Belgeleri Verildi
Ziyaretler sırasında kamu düzeninin sağlanmasında ve emniyet güçlerine verilen destekte özel güvenlik görevlilerinin üstlendiği kritik rol vurgulandı. Vali Toraman ve İl Emniyet Müdürü Dağıstanlı, özverili çalışmalarıyla dikkat çeken güvenlik görevlilerine, görevlerindeki başarılarından dolayı teşekkür belgeleri takdim ederek çalışmalarında başarılar diledi.